Concealer och i-landsproblem

Måste börja med att säga WOW, den här concealern alltså. Fruktansvärt bra!

Åkte på Ica maxi för att köpa den +hämta ut medicin eftersom jag igår upptäckte att mina cellgiftstabletter var slut. Tänkte ungefär "äh, borde inte vara någon större fara om jag missar att ta den EN dag". Haha i was wrong. Det har verkligen runnit svett av mig hela dagen och väl inne på apoteket trodde jag nästan att jag skulle svimma. Och i kombination med min astmaspray(som man blir skakig av)så klarade jag knappt av att slå in koden när jag skulle betala. Jaa herregud, dom som såg mig måste ju ha blivit bra fundersam.. Såhär i efterhand kan jag skratta åt saken, men det var fan inte roligt just då kan jag lova:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback