That time of the year

My birthday is coming up. Vilket har varit ett rätt stort event sedan jag var liten:) Med allt från ponnyridning på mina kalas till att hyra bland annat badhuset och ishallen. Mina två senaste födelsedagar har däremot inte varit så lyckade för just mig. Det har varit bra fester oså, men 19-årsfesten kommer jag ihåg fram till 21.30, sen är det en enda stor minneslucka. Hade roligt dock under den tiden, tror jag. 

20-årsfesten förra året slutade däremot i tårar. Hade fått det viskat i örat under en väldigt lång tid av en person att jag egentligen inte hade några vänner, vilket jag tydligen tyckte var en bra ide att börja tänka på inne på krogen. Det här året är det iallafall en sak som är säker, en jävligt fin vän kommer att saknas. Killen som stog tillsammans med Stefan utanför krogen och tröstade mig den kvällen, som berättade att jag minsann hade dom två som riktiga vänner och att dom iallafall älskar mig. Det gör så ont att tänka på att jag aldrig mer kommer att träffa dig igen.

Vila i frid, lilla svampen. Saknar dig redan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback