Stolt men aldrig nöjd

Helt sjukt att jag vissa dagar faktiskt tänker "har det verkligen blivit någon skillnad sedan jag började träna?!" Det har det och det vet jag ju! Har gått från storlek S-M till XS, kan ju inte direkt bli så mycket mindre. Så dumt att man ens tänker sånna tankar ibland, att det inte blivit tillräckligt stor skillnad för att jag "inte tränar tillräckligt hårt" trots att jag tränar 6 dagar i veckan haha.. Är ju garanterat inte ensam om att tänka så heller, därför jag skriver om det.

Känner dock att jag inte behöver gå ner mer i vikt nu, så ska fokusera på att fortsätta bygga muskler. Ska in på coop ikväll och hämta ut paket från Fitnessguru, har beställt massa smakprov på deras proteinpulver:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback